vrijdag 22 augustus 2014

ENKELE (OUDE) FOTO'S

Jazzfestival aan Praça do papa met de Belgen. Kokosnoten.

Mijn zus, ik en mijn 2 nichten. Ja blond zit hier wél in de familie.

Omaatje er ook bij.

Koffieboerderij.

Koffieboerderij.

Koffieboerderij.

Koffieboerderij.

Met de Opa.

Hehe, deze foto heb ik er ingelaten, puur omdat het lijkt alsof mijn zus er gaat uitvallen.

"Alle, lets get this over with" AL DIE FOTO'S!!!

Koffieboerderij.

Koffieboerderij.

Mercado central --> ETEN!

Onderweg naar de koffieboerderij.

Mercado Central, een zeer gekende overdekte markt in Belo Horizonte.

Mijn broer is een ninja, sssssh.

Random (fake) waterval onderweg naar koffieboerderij.

Jazzfestival met de Belgen.

Hehe, oeps.

Lezen bij de haard = de best.

koffieboerderij = gezellig.

Koffieboerderij = gezellig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

pão de queijo

pão de queijo
mmmmmh

Catuaba

Catuaba
het fameuze drankje waarmee ik mijn naam deel

ma&pa

ma&pa

party hard

party hard
als de kat van huis is, dansen de muizen

mijn zus

mijn zus
poserend voor een prachtig zicht op heel belo horizonte, spijtig genoeg kan je heel de stad niet in 1 foto vangen

spelende kindjes

spelende kindjes
Als uitwisselingsstudent heb ik het privilege om de lessen te kunnen skippen en met de kindjes te gaan spelen --> za good life

chillende kindjes

chillende kindjes
lekker chillen in de boom op de speelplaats, omdat het kan.